Curva deceniului

„Eşti o curvă!”, îmi urlă mie cuvintele sale în cap. Sunt vii, şi mă cuprind în braţe şi mă strâng de mâini.
Probabil c-o fi trecând un deceniu de atunci, dar cuvintele tot nu s-au şters din mintea mea.
„Eşti o curvă!”, îmi spune, şi simt cum mi se înmoaie picioarele. Plâng; şi pic; şi mă doare; sufletul… şi tot. Mă învăluie un sentiment puternic şi urât: frică – multă frică; prea multă frică –, îmbinată cu scârbă – atât de multă scârbă…
Tremur şi acum, şi ochii mi se umplu de lacrimi, când îmi amintesc. „Curvă”; lovită, doborâtă, plânsă. „Curvă”, cu un suflet blând, inocent şi pur. „Curvă”…

Jumătate de deceniu… Vreau să plec. Vreau atât de mult să plec… Alcoolul i-a înecat raţiunea şi mă loveşte şi ţipă la mine. Nu pot să vorbesc, deşi aş vrea să pot spune ceva. „Curvă”, şi mă cuprinde panica şi dorinţa de orice, doar de a nu fi aici.
Cedez. Pic. Sunetul se îndepărtează. Văd negru. Şi o lumină slabă, undeva. Apoi ţip. „Nu!”. „NU!”; „nu…”; „Te rog, nu…”.
Stau cu inima în mână. O strâng. Şi plâng. Plâng în hohote. Sughiţuri triste se aud în liniştea de mormânt. Sughiţuri. Suspine. Eu; şi răni. Doare. Atât de tare. Şi plec; şi plâng. Ce curvă sunt…

DSC_0085

2 responses to “Curva deceniului

  1. Been there,seen that.E dureros de fiecare data,pentru fiecare om…La un moment dat,daca esti norocoasa o sa-ti impietresti sufletul si nu o sa te mai doara cuvantul ala.Daca.

    • Nu pot să-mi împietresc sufletul, pentru că mă întâlnesc în fiecare zi cu o parte din ceea ce am trăit… dar pot să încerc să acopăr amintirile urâte, cu amintiri mai frumoase. Sau pot să mor încercând…

Leave a Reply

