Cu inima în pungă

Iubirea nu vine cu termen de garanţie.
Dacă nu o faci tu, nimeni nu îţi va repara iubirea.
Dragostea, în sine, nu te răneşte;
e doar un sentiment pur şi plăcut,
e doar un sentiment frumos, înălţător,
o stare ciudată de siguranţă şi fericire.

Dragostea, în sine, nu te răneşte. Oamenii o fac.

Ar trebui să stau aproape de ceea ce mă face fericită
sau ceea ce mă face să mă simt vie.
Tot ce văd, este frumos; pentru că tot ce văd… eşti tu.

Şi dac-aş vrea, n-aş putea să-mi iau dragostea înapoi.
Dragostea nu se ia şi nici nu se dă în saci mici sau mari,
cu atât mai puţin de-un roşu intens, legaţi cu şnur.

Nu… dragostea nu stă în saci…
sentimentul ăsta frumos mi-e în suflet.
Şi-a început să consume câte-un pic din mine
şi să-mi ruginească spiritul.
Continui să-l văd în fiecare zi, frumos înrămat,
în mine, prin mine, pe lângă mine. Peste tot.

DSC_0220

Leave a Reply

