Pentru un minut, cât cinci

Pentru un minut, îmi pierd toate simţurile şi simţirile. Pentru un minut, uit tot. Pentru un minut, mă las pradă celui mai frumos sentiment. Pentru un minut, ne curge acelaşi sânge în vene. Pentru un minut, avem aceeaşi educaţie. Pentru un minut, avem aceleaşi gânduri. Pentru un minut, ne formăm la fel. Pentru un minut, îţi spun lucruri pe care nu le-am mai spus nimănui. Pentru un minut, mă faci să râd. Pentru un minut, simt că lacrimile mi-au umplut ochii. Pentru un minut, te îmbrăţişez. Pentru un minut, trebuie să-ţi dau drumul. Pentru un minut, trebuie să plec. Pentru un minut, te revăd. Pentru un minut, ne facem planuri. Pentru un minut, uităm de noi. Pentru un minut, explodez. Pentru un minut, mă cerţi. Pentru un minut, ne supărăm. Pentru un minut, îmi săruţi apăsat buzele. Pentru un minut, mi-ai fost mereu alături. Pentru un minut, mă faci fericită. Pentru un minut, am nevoie de tine. Pentru un minut, îmi lipseşti. Pentru un minut, degetele noastre se împletesc. Pentru un minut, îmi lipesc nasul de faţa ta. Pentru un minut, îţi plimbi degetele în părul meu. Pentru un minut, îmi zâmbeşti. Pentru un minut, avem cea mai sinceră conversaţie. Pentru un minut, te privesc dormind. Pentru un minut, mă simt în siguranţă. Pentru un minut, îmi întinzi jumătate de portocală. Pentru un minut, mă tragi de mână. Pentru un minut, nu îmi vorbeşti. Pentru un minut, mă trezeşti. Pentru un minut, mă învălui. Pentru un minut, uităm cine suntem. Pentru un minut, ne minunăm. Pentru un minut, admirăm. Pentru un minut, ne plimbăm. Pentru un minut, zâmbim. Pentru un minut, ne bucurăm. Pentru un minut, suferim. Pentru un minut, plecăm. Pentru un minut, ne reîntoarcem. Pentru un minut, o luăm de la capăt. Pentru un minut, cât cinci.

DSC_0173-3

Leave a Reply

